„faktor +“ spolupráce s nejlepšími

„faktor +“ znalost trhu a množství kontaktů

„faktor +“ hluboká znalost kulturního prostředí, patnáctileté pořadatelské zkušenosti

Archive for Září, 2016

Maraton hudby Brno

Posted by

Klient: Turistické informační centrum města Brna
Lokace: Brno
Rok: 2016

Koprodukce multižánrového festivalu. Pilotní ročník hudebního festivalu, který naplnil město Brno hudbou a nabídnul plynulý tok (maraton) hudebních událostí po dobu prodlouženého víkendu. Koncerty a hudební happeningy jak v tradičních, tak v nových koncertních prostorech uvnitř i pod širým nebem.

Avishai Cohen a Filharmonie Brno

Posted by

Klient: JazzFestBrno, o.p.s. a Filharmonie Brno
Lokace: Brno, Bobycentrum
Rok: 2015

Dramaturgie a produkce mimořádného symfonického projektu. Jeden z nejlepších světových kontrabasistů současnosti Avishai Cohen představil unikátní projekt nazvaný An Evening With Avishai Cohen, který kombinuje jazz a world music s majestátním zvukem symfonického orchestru. Populární Izraelec ve spolupráci s uznávaným aranžérem Robertem Sadinem upravil svoje oblíbené autorské i převzaté skladby pro více než padesátičlenný orchestr Filharmonie Brno.

Euroradio Jazz Orchestra

Posted by

Klient: Český rozhlas
Lokace: Praha, Hradec Králové
Rok: 2014

Produkce koncertního miniturné a live CD jazzového bigbandu. Jednadvacetičlenný ansámbl poskládaný exkluzivně pro tuto událost z hudebníků z celé Evropy vystoupil v pražském studiu Českého rozhlasu a v rámci tradičního festivalu Jazz Goes To Town v Hradci Králové. Mladé umělce do orchestru navrhují pravidelně redaktoři z jednotlivých zemí Evropské vysílací unie EBU.

DRFG Tvář play off 2016

Posted by

klient: DRFG a.s.
rok: 2015 – 2016

Exkluzivní reklamní kampaň propojující fanoušky a hlavního sponzora hokejové Komety Brno, společnost DRFG. Kampaň pracuje s emocemi prostřednictvím jednoduchého motta a tváří pomalovaných motivy Komety a DRFG. Spojuje oba úspěšné subjekty, akcentuje sounáležitost, patriotismus. Pozitivně vtahuje fanoušky Komety do reklamních aktivit. Kampaň vrcholila soutěžním castingem v DRFG Areně během extraligového utkání. Vítěz castingu se objevil na interaktivním megaboardu. Ten se měnil v závislosti na výsledcích jednotlivých utkání play off.

Vánoční setkání DRFG 2015

Posted by

klient: DRFG a.s.
lokace: Hotel International, Brno

Tematický event pro zaměstnance a klienty zadavatele v reprezentativních prostorách Hotelu International s bohatým doprovodným programem a akcentem na poděkování za celoroční spolupráci.

Magazín Mezerou

Posted by

klient: DRFG a.s.
rok: 2016

Vytvoření konceptu a následná realizace a produkce exkluzivního lifestylového magazínu pro zaměstnance, partnery, investory a přátele investiční skupiny. Magazín svým pojetím zároveň nabízí prostor pro inzerci luxusního zboží a služeb externích firem. Koncept: Jednotící téma procházející celým číslem, rozhovory, články, cestopisy, fotopřílohy, původní ilustrace.

DRFG

Posted by

klient: DRFG a.s.
rok: 2015 – 2016

Aktualizace corporate designu, inovace loga, tvorba nového logomanuálu, tvorba bilančních zpráv investiční skupiny, inovace webdesignu, tvorba a produkce dalších prezentačních materiálů (merkantil, novoroční PF, dárkové předměty, prezentační outdoor i indoor systémy, produktové prezentační materiály…).